ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ З КЛІЄНТОМ ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

  • В. М. Тихонович Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

Аннотация

Сучасна ситуація, спричинена розповсюдженням коронавірусу COVID-19 створила у суспільстві безліч проблем, що потребують негайного вирішення. Серед основних – вимушена переорієнтація професійної діяльності в багатьох сферах зайнятості населення.

Биография автора

В. М. Тихонович, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

кандидат педагогічних наук, професор, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, викладач циклової комісії туризму та соціально-гуманітарних дисциплін

Литература

1. Туризм часів пандемії: що буде з галуззю у 2021 році. Економічна
правда. URL: https://bit.ly/395Vw5o (дата звернення: 12.03.2021).
2. Томчук С. Динаміка негативних психічних станів у молодших школярів
та шляхи їх трансформації. Психологія і суспільство. 2005. № 3. С. 101–108.
URL: https://bit.ly/3cd4Q9C (дата звернення: 16.03.2021).
3. Смирнова О.П., Ярошенко Є.В. Етичні правила поведінки фахівця
державної служби зайнятості з клієнтами. Психологія і педагогіка у протидії
пандемії COVID-19: Інтернет-посібник / за наук. ред. В.Г. Кременя;
координатор інтернет-посібника В.В. Рибалка; колектив авторів. Київ : ТОВ
«Юрка Любченка», 2020. С. 218-221. URL: https://bit.ly/3ccEFQb (дата
звернення: 12.03.2021).
4. Бегеза Л.Є., Калюжна Є.М., Пріб Г.А. Поради для встановлення
ефективної комунікації з клієнтами. Психологія і педагогіка у протидії пандемії
COVID-19: Інтернет-посібник / за наук. ред. В.Г. Кременя; координатор
інтернет-посібника В.В. Рибалка; колектив авторів. Київ : ТОВ «Юрка
Любченка», 2020. С. 219-221. URL: https://bit.ly/3ccEFQb (дата звернення:
12.03.2021).

Переглядів: 45
Завантажень: 30
Опублікован
2021-04-06
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/