ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ У ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ

  • Т. М. Болотова Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ
  • В. Ю. Онісіфорова Харківський національний автомобільно-дорожній університет

Аннотация

Маркетингова діяльність торговельного підприємства у період світової
пандемії дуже змінилась. Як ми знаємо, маркетингова діяльність підприємства
повинна максимально задовольняти потреби ринку та зближувати виробництво
та споживання товарів та послуг, що забезпечують задоволення потреб
споживачів.

Биографии авторов

Т. М. Болотова, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

кандидат економічних наук, доцент, спеціаліст вищої категорії, голова циклової комісії економіки, управління та адміністрування

В. Ю. Онісіфорова, Харківський національний автомобільно-дорожній університет

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки і підприємництва

Литература

1. Вікіпедія URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Електронна_комерція
2. Аналітики порахували втрати малого та середнього бізнесу через
карантин URL:
https://zaxid.net/analitiki_porahuvali_vtrati_malogo_ta_serednogo_biznesu_cherez_k
arantin_n1501604

Переглядів: 38
Завантажень: 33
Опублікован
2021-04-06
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/