ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ У ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ
Аннотация
Маркетингова діяльність торговельного підприємства у період світової
пандемії дуже змінилась. Як ми знаємо, маркетингова діяльність підприємства
повинна максимально задовольняти потреби ринку та зближувати виробництво
та споживання товарів та послуг, що забезпечують задоволення потреб
споживачів.
Литература
1. Вікіпедія URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Електронна_комерція
2. Аналітики порахували втрати малого та середнього бізнесу через
карантин URL:
https://zaxid.net/analitiki_porahuvali_vtrati_malogo_ta_serednogo_biznesu_cherez_k
arantin_n1501604
2. Аналітики порахували втрати малого та середнього бізнесу через
карантин URL:
https://zaxid.net/analitiki_porahuvali_vtrati_malogo_ta_serednogo_biznesu_cherez_k
arantin_n1501604
Переглядів: 38 Завантажень: 33
Опублікован
2021-04-06
Как цитировать