МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНОГО УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ТА ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Аннотация
Пандемія коронавіруса, яку ми спостерігаємо останнім часом, значною
мірою посилила падіння показників економічного зростання підприємств.
Литература
1. Крамчанінова М.Д., Вахлакова В.В. Пандемії як загрози нового типу для
економічної безпеки в умовах глобалізації. Бізнес Інформ. 2020. № 11. С. 18-23.
2. Руденко І.В., Чайка В.В. Позитивний корпоративний імідж як
інструмент забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств на
міжнародних ринках. Зміни харчового законодавства в Україні відповідно до
вимог ЄС : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Харків : ХТЕК КНТЕУ, 2020.
С. 17-19.
3. Фень К.С. Оформлення і зміцнення економічної безпеки підприємств
харчової промисловості : дис. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук : 08.00.04 /
Подільск. держ. аграрно-техн. ун-т. Кам'янець-Подільський, 2018. 273 с.
4. Гаркуша Н.М., Сідорова Т.О., Руденко І.В. Діагностика економічної
безпеки підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери
торгівлі та послуг : зб. наук. праць. Харків : ХДУХТ, 2009. Вип 2 (10). С. 53-
59.
5. Руденко І.В., Кулинич Т.В., Непран А.В. Імідж торговельного
підприємства: підходи до його формування. Бізнес Інформ. 2020. № 4. С. 464-
471.
економічної безпеки в умовах глобалізації. Бізнес Інформ. 2020. № 11. С. 18-23.
2. Руденко І.В., Чайка В.В. Позитивний корпоративний імідж як
інструмент забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств на
міжнародних ринках. Зміни харчового законодавства в Україні відповідно до
вимог ЄС : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. Харків : ХТЕК КНТЕУ, 2020.
С. 17-19.
3. Фень К.С. Оформлення і зміцнення економічної безпеки підприємств
харчової промисловості : дис. на здоб. наук. ступ. канд. екон. наук : 08.00.04 /
Подільск. держ. аграрно-техн. ун-т. Кам'янець-Подільський, 2018. 273 с.
4. Гаркуша Н.М., Сідорова Т.О., Руденко І.В. Діагностика економічної
безпеки підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери
торгівлі та послуг : зб. наук. праць. Харків : ХДУХТ, 2009. Вип 2 (10). С. 53-
59.
5. Руденко І.В., Кулинич Т.В., Непран А.В. Імідж торговельного
підприємства: підходи до його формування. Бізнес Інформ. 2020. № 4. С. 464-
471.
Переглядів: 34 Завантажень: 32
Опублікован
2021-04-06
Как цитировать