ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ

  • Тетяна Гуцан Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди
  • Леся Борзило Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

Аннотация

Формування освітянської професійної еліти пов’язане зі зростанням професійної компетентності всіх суб’єктів галузі вищої освіти й підвищенням їхньої професійної діяльності. Забезпечити якість освітянської еліти й ефективність її функціонування можливо за допомогою тренінгів. Саме тренінги, на нашу думку, є актуальною формою підготовки професійної еліти в складних політико-економічних умовах.

Биографии авторов

Тетяна Гуцан, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди

канд. пед. наук, доцент

Леся Борзило, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

провідний бібліотекар

Литература

1. Ірина Жданова: «Документи, напрацьовані під час тренінгу, забезпечать інституційну сталість Освітніх Центрів «Донбас/Крим-Україна». URL: http://openpolicy.org.ua/donbass-crimea/news/421/
2. Методика проведення тренінгів: метод. матеріали. Департ. к-ри і туризму ХОДА, ХОУНБ; ред.-уклад. Н.М. Грачова. Х.: ХОУНБ. 2013. URL:- http://library.kharkov.ua/libdruk/LibKh-00000000064.pdf.)
3. Чим і для кого корисний тренінг? URL:, http://teach-hub.com/chym-korysnyj-treninh/

Переглядів: 8
Завантажень: 9
Опублікован
2021-06-12
Как цитировать