ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ

  • Віталій Клочко Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ
  • Тетяна Кулинич Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

Аннотация

Глобальний оборот біологічних, а також комп’ютерних вірусів є частиною сучасного життя.

У березні 2020 Генеральний директор організації ЮНЕСКО Одрі Азулай заявила, що через пандемію коронавірусу COVID-19 понад 1,5 мільярда молодих людей в 165 країнах світу не можуть відвідувати заняття через закриття загальноосвітніх навчальних закладів [1].

Биографии авторов

Віталій Клочко, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

канд. екон. наук, доцент, спец. вищ. катег.

Тетяна Кулинич, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

канд. екон. наук, спец. вищ. катег

Литература

1. Кіщак Т. COVID-19 та дистанційне навчання у закладах вищої освіти: аналітичний огляд наукових публікацій з міжнародних видань. Національний університет біоресурсів і природокористування України. 2020. URL: https://nubip.edu.ua/node/79877 (дата звернення: 18.02.2021).
2. Самохвалова Л. Людина мережева і «закрите» майбутнє: соціологи про світ після пандемії. Укрінформ. Мультимедійна платформа іномовлення України. 2020. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-society/3154752-ludina-merezeva-i-zakritta-majbutnogo-sociologi-pro-svit-pisla-pandemii.html (дата звернення: 22.02.2021).
3. Berezhna S., Prokopenko I. Higher Education Institutions in Ukraine during the Coronavirus, or COVID-19, Outbreak: New Challenges vs New Opportunities. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2020. Vol. 12, Is. 1 Sup. 2. Р. 130-135.
4. Освіта і пандемія: що українці думають про дистанційне навчання та як оцінюють ЗНО. Український кризовий медіа-центр. 2020. URL: https://uacrisis.org/uk/osvita-i-pandemiya (дата звернення: 22.02.2021).

Переглядів: 13
Завантажень: 13
Опублікован
2021-06-12
Как цитировать