ЕТАПИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ

  • Кристина Нечепуренко Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ
  • Галина Горбенко Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ
  • Тетяна Карпова Національна металургійна академія України, м. Дніпро

Аннотация

Проблема освітянської еліти постала не лише зараз і не лишень в Україні. У Сполученому Королівстві (англ. the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) ще у 2010 році гостро постало питання розвитку науки та залучення молоді до педагогічної діяльності. Так було організовану активну групу до складу якої входив Робін Мюррей (економіст промисловості, соціальних проектів та охорони навколишнього середовища, політик з академічним викладанням у провідних ВУЗах країн), Джулі Колье-Грис (науковий співробітник Фонду Янга, що спеціалізується на соціальних інноваціях та кримінальному судочинстві, останні її публікації досліджували шляхи фінансування громад, діяльність та роль громадянського суспільства та соціальні потреби державних установ) та Джефф Малган (директор Фонду «Молодого», директор підрозділу з питань стратегії та керівник управління в офісі прем'єр-міністра в уряді Великобританії, професор LSE, UCL та Мельбурнського університету).

Биографии авторов

Кристина Нечепуренко, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

канд. техн. наук, спец. вищ. катег.

Галина Горбенко, Харківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ

спец. II катег.

Тетяна Карпова, Національна металургійна академія України, м. Дніпро

ст. викладач


Переглядів: 64
Завантажень: 37
Опублікован
2021-06-12
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/