ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ, АДАПТОВАНІ ДО ПОТРЕБ СТУДЕНТА ПОКОЛІННЯ «Z»
Аннотация
Відповідність навчальних засобів, форм комунікації, методик викладання визначає ефективність навчального процесу. На результативність викладання впливають набір особистісних якостей як викладача, що є носієм інформації, так і студента, що виступає реципієнтом у навчальному процесі. Особистісні якості та система цінностей різняться для представників різних поколінь. Приналежність до різних поколінь також пояснює неспроможність студента зрозуміти викладача. З тієї ж причини серед викладачів у всі віки побутує думка, що молодь зіпсована, розбещена, просто нестерпна і нездатна навчатись. Необхідно враховувати той факт, що основна різниця поколінь полягає в ставленні до життя, до роботи, до навчання. Відповідно і обрання методик для ефективного викладання має виходити із особливостей індивідуальної свідомості того чи іншого покоління.
Литература
Переглядів: 41 Завантажень: 35