МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

  • О. В. Богоявленський ХТЕК КНТЕУ

Аннотация

Освітня діяльність відноситься до числа сфер, в які в останні роки активно проникають ідеї, концепції і принципи маркетингу. Високий рівень конкуренції, а також значний вплив несприятливих демографічних процесів, впливу яких зазнають всі освітні установи, диктують необхідність по-новому здійснювати організацію діяльності закладу освіти з метою не тільки їх швидкого і гнучкого реагування на виклики ринку, але і формування самих ринків.

Литература

1. Антохов А.А. С. Ринок освітніх послуг у світлі класичного та новітніх підходів до дослідження. Регіональна економіка. 2009. №1. С. 251-259.
2. Ахновська І.О. Тенденції розвитку ринку освітніх послуг в Україні. Економiка i органiзацiя управлiння. 2017. № 2 (26). С. 39-49.
3. Хондій О.О. Дослідження особливостей освітніх послуг вищих навчальних закладів. Економіка і держава. 2015. № 4. С. 44-47.
4. Папенко Л.М., Хлистунова Н.В. Особливості клієнт орієнтованого підходу в управлінні ВНЗ. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну: матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. 2015. Спец. вип.: Серія "Економічні науки". C. 189-202.
5. Рябоконь Н.П. До питань формування клієнтоорієнтованності як ключової компетенції компанії. Ефективна економіка. 2015. № 11. URL http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4522 (дата звернення 25.04.2020).

Переглядів: 40
Завантажень: 49
Опублікован
2020-05-28
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/