МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВОЇ ПАРАДИГМИ В КОНЦЕПЦІЇ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

  • Н. М. Кривошеєва ХТЕК КНТЕУ
  • А. Е. Радченко кафедри товарознавства та експертизи товарів ХДУХТ
  • Д. Щебликін ХТЕК КНТЕУ

Аннотация

Розвиток ринкових відносин в галузі освіти, стратегічне реформування цієї сфери в Україні, потребує впровадження маркетингових підходів в концепції управління закладом вищої освіти.

Литература

1. Білий Є.М., Романова І.Б. Концепція конкурентоспроможності вищого навчального заклад. Якість, інновації, освіта. 2005. №2. С. 26-28
2. Сергеева Т. Современное образование в контексте парадигмы «личность-образование-социум. Дайджест педагогічних ідей та технологій школа-парк. 2001. №5-6. С. 26-30

Переглядів: 41
Завантажень: 28
Опублікован
2020-05-28
Как цитировать

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/