ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОЇ ПАРАДИГМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ МАРКЕТИНГУ

  • Н. Л. Савицька Харківський державний університет харчування та торгівлі

Аннотация

Компетентнісна парадигма освіти змінює підходи до формування вимог підготовки здобувачів вищої освіти. Специфіка маркетингової діяльності вимагає перманентного підвищення рівня знань та вмінь фахівців. Сучасний маркетинг стає все більше оцифрованим, а споживач вимогливішим та раціональнішим.

Биография автора

Н. Л. Савицька, Харківський державний університет харчування та торгівлі

д-р екон. наук, професор завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності


Переглядів: 19
Завантажень: 11
Опублікован
2020-05-28
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/