МАРКЕТИНГОВШ СТРАТЕГІЇ ВИБОРУ НАЗВИ ВІТЧИЗНЯНИХ ТОВАРІВ У ПРОСУВАННІ НА МІЖНАРОДНІ РИНКИ

  • О. В. Богоявленський
  • А. В. Непран
  • В. Шаповал

Аннотация

Характерною ознакою розвитку української економіки є прискорення темпів її
інтеграції до європейського економічного простору. Підписання угоди про асоціацію
України та ЄС суттєво змінило умови діяльності вітчизняного бізнесу як зовнішні, так
і внутрішні [1]. З одного боку, істотно спростилися умови експорту товарів у
європейські країни, з іншого, іноземні корпорації та політичні кола з посилюють свій
вплив на середовище бізнес-діяльності в Україні. Це означає, що вітчизняним
підприємствам потрібно вчитися конкурувати з іноземними в умовах розвинутого
ринку на рівних умовах

Литература

1. Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державамичленами, з іншої сторони. Редакція від 30.11.2015. URL: https://bit.ly/34fdH63.
2. Студинська Г. Я. Стратегічні принципи інтеграції українських брендів в умовах глобалізації світової економіки. Водний транспорт. 2015. Вип. 1.
С. 140–148.
3. Keith, Dinnie (2003). COUNTRY-OF-ORIGINE 1965-2004: A LITERATURE REVIEW. URL: https://bit.ly/34dHEmZ

Переглядів: 26
Завантажень: 17
Опублікован
2021-01-19
Как цитировать

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/