ПОЗИТИВНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ
Аннотация
Останнім часом значно змінилися умови діяльності вітчизняних підприємств: посилюються євроінтеграційні процеси, відбувається глобалізація товарних ринків, активізуються міжнародні економічні зв’язки. В таких умовах діяльності підприємствам необхідно не тільки вижити, але й бути конкурентоспроможними. Як свідчить практика, важливим елементом конкурентоспроможності підприємств України, який впливає на всі аспекти їх тривалого виживання й розвитку на міжнародних ринках є позитивний корпоративний імідж. Позитивний імідж підприємства – це відповідь на вимоги середовища, за допомогою якого підприємство забезпечує свій успіх у встановленні ефективних комунікацій з міжнародними партнерами, конкурентами, урядом тощо. Його називають найголовнішим нематеріальним активом, головним надбанням будь-якої організації.
Переглядів: 58 Завантажень: 53