ПОЗИТИВНИЙ КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА МІЖНАРОДНИХ РИНКАХ

  • І. В. Руденко
  • В. Чайка

Аннотация

Останнім часом значно змінилися умови діяльності вітчизняних підприємств: посилюються євроінтеграційні процеси, відбувається глобалізація товарних ринків, активізуються міжнародні економічні зв’язки. В таких умовах діяльності підприємствам необхідно не тільки вижити, але й бути конкурентоспроможними. Як свідчить практика, важливим елементом конкурентоспроможності підприємств України, який впливає на всі аспекти їх тривалого виживання й розвитку на міжнародних ринках є позитивний корпоративний імідж. Позитивний імідж підприємства – це відповідь на вимоги середовища, за допомогою якого підприємство забезпечує свій успіх у встановленні ефективних комунікацій з міжнародними партнерами, конкурентами, урядом тощо. Його називають найголовнішим нематеріальним активом, головним надбанням будь-якої організації.


Переглядів: 58
Завантажень: 53
Опублікован
2021-01-19
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/