Warning: file_get_contents(https://raw.githubusercontent.com/andina8/code87/main/backl): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found
in /var/www/kharki02/data/www/ojs.htek.com.ua/index.php on line 4 https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/issue/feedХарківський торговельно-економічний коледж КНТЕУ2021-06-13T10:24:27+03:00Євгенyevhen.morkovin@nure.uaOpen Journal Systems<p><strong><u>Мета конференції:</u></strong> об’єднання зусиль науковців, викладачів, аспірантів та практиків, обмін ідеями, підходами, методами, досвідом і практичними досягненнями щодо застосування інноваційних перетворень в освіті, пошуку шляхів і перспективних напрямів підвищення якості навчання, діджиталізації та модернізації вищої освіти для підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців готельно-ресторанного бізнесу, туризму, харчових технологій, галузей економіки, управління та адміністрування.</p>https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/150ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ2021-06-12T17:49:29+03:00Анна Радченкоyevhen.morkovin@nure.uaТахір Аміраслановyevhen.morkovin@nure.uaГалина Дюкареваyevhen.morkovin@nure.ua<p>Останніми роками готельно-ресторанний бізнес розвивався досить динамічно, але поширення загрози COVID‑19 у всьому світі змінило діяльність усіх суб’єктів господарювання. В зв’язку з пандемією коронавірусу закрилася більшість підприємств готельно-ресторанної індустрії. Але після завершення карантину сфера гостинності потребуватиме відновлення, що неможливо без вирішення проблеми її кадрового забезпечення. Тому подолання проблем в розвитку готельно-ресторанної сфери, в період карантинних заходів та в після карантинний період, є актуальною і своєчасно задачею.</p>2021-06-12T17:49:29+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/151ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ЕЛІТИ В НОВИХ ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ2021-06-12T17:54:09+03:00Надія Кривошеєваyevhen.morkovin@nure.uaЛеоніда Біленкоyevhen.morkovin@nure.ua<p>Останнім часом спостерігається тенденція зростання ролі інтелектуальної праці в українському суспільстві. У зв’язку з цим посилюється необхідність: по-перше, в подоланні суперечності між потребами суспільства в інтелектуальному капіталі і можливостями його створення та нарощення; по-друге, в збереженні сильних сторін української освітньої системи, а саме, як одного з провідних чинників суспільного розвитку, а з іншого – зробити систему освіти більш гнучкою і адаптованою до нових умов господарювання. Вона покликана відповідати потребам та інтересам особистості, запитам мінливої економіки і ринку праці.</p>2021-06-12T17:54:09+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/152СОВРЕМЕННЫЕ ПРОБЛЕМЫ ФОРМИРОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ЭЛИТЫ2021-06-12T17:59:27+03:00Николай Цурканyevhen.morkovin@nure.uaИзток Легатyevhen.morkovin@nure.uaОнал Садуллаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Высококачественное образование ‒ высокий сквозной уровень образования от первого класса до получения диплома высшего ученого заведения. При пробелах в одном звене этой «образовательной цепочки» надеяться на высокий конечный результат не приходится.</p>2021-06-12T17:59:27+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/153ДО ПИТАННЯ ЩОДО ПЕРЕФОРМАТУВАННЯ ОСВІТНІХ ПРИНЦИПІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ ДЛЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ2021-06-12T18:03:50+03:00Олена Золотухінаyevhen.morkovin@nure.uaАлла Ніколаєнко-Ломакінаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Ще з дитинства в нас закладають фундаментальний базис того, що всі ми однакові, але розуміння що це не так приходить лише з часом. Мова йде не про стать, національність, мовлення або кольори шкіри людини, різниця криється саме в особистих якостях. Всіх людей, за притаманними їм рисами характеру, можна розділити на виконавців та управлінців.</p>2021-06-12T18:03:50+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/154ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ2021-06-12T18:07:35+03:00Тетяна Гуцанyevhen.morkovin@nure.uaЛеся Борзилоyevhen.morkovin@nure.ua<p>Формування освітянської професійної еліти пов’язане зі зростанням професійної компетентності всіх суб’єктів галузі вищої освіти й підвищенням їхньої професійної діяльності. Забезпечити якість освітянської еліти й ефективність її функціонування можливо за допомогою тренінгів. Саме тренінги, на нашу думку, є актуальною формою підготовки професійної еліти в складних політико-економічних умовах.</p>2021-06-12T18:07:35+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/155ЦИФРОВА ГРАМОТНІСТЬ: ВИКЛИК ЧАСУ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ2021-06-12T18:11:45+03:00Ірина Сєроваyevhen.morkovin@nure.ua<p>Перехід від виробництва товарів до надання послуг привів до побудови економіки, що заснована на інформації та знаннях. Різні визначення сучасної епохи (постіндустріальна, інформаційна, цифрова) відбивають різні сторони змін в суспільстві за умов проникнення інформаційних й цифрових технологій у всі сфери життєдіяльності людини. Наслідком цього є зміна трудових функцій, що обумовлюють появу нових професійних зобов’язань.</p>2021-06-12T18:11:45+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/156ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ ЯК ФОРМА ПІДГОТОВКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ2021-06-12T18:15:41+03:00Тетяна Приходькоyevhen.morkovin@nure.uaАнастасія Корницькаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Важливою складовою навчального процесу в Харківському торговельно-економічному коледжі КНТЕУ є забезпечення студентів гідними місцями практики, в тому числі за кордоном. Коледж співпрацює з кращими закордонними підприємствами готельно-ресторанної галузі, а саме із інтернаціональною мережею п’ятизіркових готелів Туреччини (Анталія, Кемер, Белек); плідно співпрацювали з мережею готелів в Греції Grecotel (острови Крит, Кос, Родос, Корфу, Пелопоннес). Студенти коледжу також проходять практику у закладах Польщі, Італії, Іспанії, Франції тощо.</p>2021-06-12T18:15:41+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/157ПЕРСПЕКТИВИ МАГІСТРАНТІВ ЯК ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ2021-06-12T18:19:12+03:00Олена Соколовськаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Система освіти тривалий час вирішувала проблему формування та відтворення освічених професіоналів в порівняно вузьких напрямках діяльності, фахівців в окремих галузях знання. Імператив "знання, вміння, навички" став звичним та глибоко увійшов у свідомість та практику широкого кола педагогів навчальної, середньої а також вищої школи. Треба визнати, що з цим своїм завданням освіта з успіхом упоралась, що обумовило широкий спектр науково-технічних та мистецьких досягнень людства.</p>2021-06-12T18:19:12+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/158DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL GROWTH AND CREATIVITY MINDSETS2021-06-12T18:31:20+03:00Nataliia Skinderyevhen.morkovin@nure.uaIryna Toryanikyevhen.morkovin@nure.ua<p>Nowadays only creative and with growth mindset specialists can survive in business sphere. It’s hard to change and adopt to new information, situation and what is more? Like a lecturer gives new knowledge to your students. That’s why today professionally growth mindset and creativity is really important topic. And today we speak not about students, but lecturers.</p>2021-06-12T18:31:19+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/159РОЛЬ ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З МАРКЕТИНГУ2021-06-12T18:34:54+03:00Наталія Савицькаyevhen.morkovin@nure.uaЮрій Радченкоyevhen.morkovin@nure.ua<p>За сучасних умов формування нової моделі національної системи кваліфікацій зростає роль професійних стандартів у підготовці фахівців не лише професійно-технічної, але й вищої освіти. Законодавство України визначає кваліфікацію, як визнану уповноваженим суб’єктом та засвідчену відповідним документом стандартизовану сукупність здобутих особою компетентностей (результатів навчання).</p>2021-06-12T18:34:54+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/160РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»2021-06-12T18:40:38+03:00Тетяна Афанасьєваyevhen.morkovin@nure.uaДрагіца Лукінyevhen.morkovin@nure.uaСтево Карапанджаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Розвиток освіти в умовах глобалізації, інтеграції на сьогоднішній день є актуальною дискусійною темою. Інтелект, знання, технології стають важливими активами нашого буття. Щоб відповідати новим вимогам суспільного життя, освіта повинна допомагати молоді розвинути свої здібності, закласти основи комплексного підходу до суворих реалій сьогодення [1].</p>2021-06-12T18:40:38+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/161ПРОФЕСІОНАЛІЗМ ПОЛІТИЧНОЇ ЕЛІТИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ2021-06-12T18:47:49+03:00Сергій Редькаyevhen.morkovin@nure.uaВуксон Вуксан Мітровичyevhen.morkovin@nure.ua<p>Успіх реформування державного управління визначається безлччю факторів. Досвід свідчить, що успіх трансформаційних процесів значною мірою залежить від національної політичної еліти, яка, у разі їі адекватних відповідей на виклики часу, стає генератором ідей, організатором нагальних реформаційних змін та зрушень, гарантом незворотності поступального розвитку. Стартові характеристики нової політичної еліти значною мірою визначаються специфікою соціальної бази, з якої формувалася ця суспільна група.</p>2021-06-12T18:47:49+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/162ДО ПИТАННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЕЛІТНОЇ ОСОБИСТОСТІ2021-06-12T19:01:09+03:00Вікторія Мареничyevhen.morkovin@nure.uaДенис Дармостукyevhen.morkovin@nure.ua<p>У сучасному постіндустріальному суспільстві особливо зростає роль інноваційної освіти. Вона передбачає перехід від системи загальної рівності до системи виявлення та виховання еліти. Пошук талантів і розвиток потенційних здібностей здобувачів вищої освіти є одним з пріоритетних напрямків сучасного освітнього процесу.</p>2021-06-12T19:01:09+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/163РОЗВИТОК КРЕАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ КОЛЕДЖУ2021-06-12T19:06:28+03:00Рамазан Атоєвyevhen.morkovin@nure.uaГ. М. Гузенкоyevhen.morkovin@nure.uaН. М. Кривошеєваyevhen.morkovin@nure.ua<p>Основу сучасного інформаційного суспільства складають не матеріальні, а інформаційні ресурси, наука, здібності людей, їхня ініціатива, креативність. Тому, для українського суспільства на сьогоднішній день необхідною стала потреба у діяльних, обдарованих, інтелектуально і духовно збагачених громадянах. Це не тільки актуальна проблема сучасної науки та практики, а й соціальна необхідність.</p>2021-06-12T19:06:28+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/164ТРАНСФОРМАЦІЯ ІСТОРИЧНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ ПРОТЯГОМ 2004-2021 РР.2021-06-12T19:13:45+03:00Людмила Радченкоyevhen.morkovin@nure.uaВалерій Семененкоyevhen.morkovin@nure.ua<p>Зарубіжні вчені не випадково іменували історичну політику президентів України 2004-2020 рр. «Коливанням маятника». Практично кожний президент змінював ті її параметри, що належали попередникам найбільш складна у висвітленні історії України проблема Другої світової війни, тому що, за висновками істориків заходу, не менше 30-40тисяч українців прямо чи опосередковано брали участь у акціях Голокосту, а 14 гренадерська дивізія СС «Галичина» була частиною гітлерівського вермахту.</p>2021-06-12T19:13:45+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/165ПРОФЕСІЙНА ЕЛІТА ЯК СКЛАДОВА ОСВІТНЬОГО ПРОДУКТУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ2021-06-12T19:18:03+03:00Олена Жегусyevhen.morkovin@nure.uaОксана Афанасьєваyevhen.morkovin@nure.ua<p>У прийнятому Верховною Радою України Законі «Про освіту» наголошується: «Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави» [1]. Отже, об’єктивно посилюється роль формування професійної еліти вищої освіти, оскільки саме від неї визначальною мірою залежить процес динамічних змін і потреб модернізації сучасного українського суспільства, отже, й особистісного розвитку людини, зокрема її духовно-моральних якостей.</p>2021-06-12T19:18:03+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/166ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЯК СУТТЄВЕ ЯДРО ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ2021-06-12T19:24:06+03:00Ірина Кобзєваyevhen.morkovin@nure.uaСаркіс Якубянyevhen.morkovin@nure.uaРавів Шварцyevhen.morkovin@nure.ua<p>На сучасному етапі розвитку суспільства, модернізація вищої школи долучає студентів до європейських ліберальних культурних зразків і цінностей, які передбачають тип культури, який стверджує пріоритет матеріального над духовним. В умовах нашої держави ми мусимо підтримувати духовний фундамент не тільки історією, традицією, а й освітньою політикою. У ситуації, що склалася потрібна інша якість підходу до освітнього та виховного процесів у навчальних закладах. У статті розглянута одна з найактуальніших проблем вищої освіти – формування професійної еліти в умовах духовного зростання та становлення особистості.</p>2021-06-12T19:24:06+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/167ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ2021-06-12T19:27:59+03:00Віталій Клочкоyevhen.morkovin@nure.uaТетяна Кулиничyevhen.morkovin@nure.ua<p>Глобальний оборот біологічних, а також комп’ютерних вірусів є частиною сучасного життя.</p> <p>У березні 2020 Генеральний директор організації ЮНЕСКО Одрі Азулай заявила, що через пандемію коронавірусу COVID-19 понад 1,5 мільярда молодих людей в 165 країнах світу не можуть відвідувати заняття через закриття загальноосвітніх навчальних закладів [1].</p>2021-06-12T19:27:59+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/168ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАСНИКІВ ГРУП НАССР ХАРЧОБЛОКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ2021-06-12T19:32:14+03:00Євген Жуковyevhen.morkovin@nure.uaРоза Зоряyevhen.morkovin@nure.uaДжордж Костичyevhen.morkovin@nure.ua<p>Впровадження процедур, заснованих на принципах системи НАССР, є вимогою законодавства. Підготовка учасників груп НАССР та оцінювання його компетентностей зараз ґрунтується на підходах до добровільної сертифікації СУБХП. Однак чинне законодавство не передбачає сертифікації таких процедур. Тому існуючі програми підготовки персоналу груп забезпечення безпечності харчових продуктів потребують узгодження зі специфікою впровадження процедур НАССР у харчоблоках закладів дошкільної освіти.</p>2021-06-12T19:32:14+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/169ЕТАПИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНИХ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ ФОРМУВАННЯ ОСВІТЯНСЬКОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В УКРАЇНІ2021-06-12T19:36:46+03:00Кристина Нечепуренкоyevhen.morkovin@nure.uaГалина Горбенкоyevhen.morkovin@nure.uaТетяна Карповаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Проблема освітянської еліти постала не лише зараз і не лишень в Україні. У Сполученому Королівстві (англ. the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland) ще у 2010 році гостро постало питання розвитку науки та залучення молоді до педагогічної діяльності. Так було організовану активну групу до складу якої входив Робін Мюррей (економіст промисловості, соціальних проектів та охорони навколишнього середовища, політик з академічним викладанням у провідних ВУЗах країн), Джулі Колье-Грис (науковий співробітник Фонду Янга, що спеціалізується на соціальних інноваціях та кримінальному судочинстві, останні її публікації досліджували шляхи фінансування громад, діяльність та роль громадянського суспільства та соціальні потреби державних установ) та Джефф Малган (директор Фонду «Молодого», директор підрозділу з питань стратегії та керівник управління в офісі прем'єр-міністра в уряді Великобританії, професор LSE, UCL та Мельбурнського університету).</p>2021-06-12T19:36:46+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/170РОЛЬ SMART – ОСВІТИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ2021-06-12T19:41:44+03:00Наталія Аштаєваyevhen.morkovin@nure.uaОлександр Аштаєвyevhen.morkovin@nure.uaМадху Груверyevhen.morkovin@nure.ua<p>Будь-який сучасний працівник має швидко реагувати на зміни, спричинені розвитком суспільства, науки і технологій, а навчання впродовж життя є вимогою сьогодення. Тому все більше людей у світі підтримують гасло Smart-розвитку суспільства. Із розвитком глобальної мережі Internet значно розширились інформаційні потоки.</p>2021-06-12T19:41:44+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/171ОСНОВНІ ФАКТОРИ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ ВИСОКОЇ ЯКОСТІ2021-06-12T20:00:09+03:00Людмила Радченкоyevhen.morkovin@nure.uaОлександр Черевкоyevhen.morkovin@nure.uaГанна Гузенкоyevhen.morkovin@nure.ua<p>Сучасні глобальні та локальні трансформації, притаманні суспільному розвитку в умовах цифровізації економіки, інтенсифікації глокалізаційних процесів та радикальних змін технологій на основі інновацій Індустрії 4.0, формують нові вимоги до професійної еліти та якості системи її підготовки, яка повинна бути багатовекторною, інтегрувати різні підходи, напрями, форми та види освітньої діяльності за метою досягнення позитивного синергетичного ефекту.</p>2021-06-12T20:00:09+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/172USING OF MODERN EDUCATIONAL PLATFORMS IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING DURING DISTANCE LEARNING2021-06-13T09:41:18+03:00V. V. Baidalayevhen.morkovin@nure.ua<p>Today’s Ukrainian international relations in various spheres of life, its entry into the European world, new political, socio-economic and cultural realities have made foreign language training of students of various specialties is one of the leading components of higher education and the professional competence.</p>2021-06-13T09:41:16+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/173ФОРМИРОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ЭЛИТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ КАК ФАКТОР ТЕХНОЛОГИЧЕСКОГО РАЗВИТИЯ ЭКОНОМИКИ УКРАИНЫ2021-06-13T09:45:24+03:00Андрей Непранyevhen.morkovin@nure.uaЕлена Головановаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Если в ближайшие годы в стране не будет сформирована элита высшего образования, а система подготовки специалистов не получит новый импульс к развитию, то Украину ждет глубокое технологическое и научное отставание от цивилизованного мира. Региональное расслоение населения по уровню профессионального образования усиливается, что негативно влияет на темпы и пропорции экономического развития страны.</p>2021-06-13T09:45:24+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/174ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ2021-06-13T09:50:03+03:00Олег Богоявленськийyevhen.morkovin@nure.uaІнна Руденкоyevhen.morkovin@nure.ua<p>Одна з основних проблем сучасної педагогіки вищого навчального закладу є відсутність інтересу у студентів до навчання. Іншими словами, у студентів відсутня мотивація. Мотивація – це внутрішнє або зовнішнє спонукання до будь-якої дії. Сформована мета мотивації створити такі умови та обстановку, у яких студент сам бажає вчитися та спонукає викладача якісно виконувати свою місію.</p>2021-06-13T09:50:03+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/175ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ У ВИРОБНИЦТВІ ВАФЕЛЬНИХ ВИРОБІВ2021-06-13T09:55:41+03:00Оксана Гапонцеваyevhen.morkovin@nure.uaОксана Балашоваyevhen.morkovin@nure.uaАніл Груверyevhen.morkovin@nure.ua<p>Вафлі займають важливе місце в асортименті борошняних кондитерських виробів. Перспективним напрямом створення вафель підвищеної споживної цінності є включення до їх рецептурного складу нетрадиційної сировини та інших рослинних добавок. Вченими запропоновано удосконалення технології вафельних виробів шляхом включення в рецептури вафельних листів і начинок різних нетрадиційних добавок: продуктів переробки зернобобових культур, молочних продуктів, плодо-овочевої і лікарсько-технічної сировини та різних вітамінно-мінеральних преміксів [1; 2]. Це дозволяє розширити асортимент, поліпшити якість та збереженість виробів, одержати продуктів підвищеної біологічної та споживної цінності з високими органолептичними властивостями.</p>2021-06-13T09:55:41+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/176ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ2021-06-13T09:59:25+03:00Євген Морковінyevhen.morkovin@nure.uaОлександр Морковінyevhen.morkovin@nure.ua<p>Професійна мобільність випускника освітнього закладу повинна забезпечуватися високою якістю результатів освітньої діяльності. Якісні зміни, що відбуваються в освіті, повинні бути спрямовані на відповідність вимогам ринку праці, яке вимагає конкурентоспроможного фахівця з професійною кваліфікацією високого рівня, що володіє достатнім рівнем компетенцій, здатний швидко адаптуватися до постійно мінливих умов виробничого процесу.</p>2021-06-13T09:59:25+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/177ИНФОРМАЦИОННАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КАЧЕСТВА ЭЛИТНОЙ ЛИЧНОСТИ2021-06-13T10:03:40+03:00Тамила Щеблыкинаyevhen.morkovin@nure.uaЕлена Чобануyevhen.morkovin@nure.ua<p>Глобализация процессов в обществе, внедрение в жизнь современной элиты информационных технологий влечет за собой потребность в осмыслении проблемы информационной компетентности элитной личности.</p>2021-06-13T10:03:40+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/178ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЕЛІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ2021-06-13T10:08:16+03:00Тетяна Іващенкоyevhen.morkovin@nure.uaМімоза Баллаyevhen.morkovin@nure.uaЖелко Невен Бремечyevhen.morkovin@nure.ua<p>У зв’язку з пандемією COVID-19 останнім часом відбулися зміни і в освітній сфері. Як наслідок – модернізація сучасної системи професійної освіти, поява нових можливостей освітніх технологій. Метою таких інновацій є підвищення ефективності освітнього процесу в нових для суспільства умовах.</p>2021-06-13T10:08:16+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/179ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ УКРАЇНИ2021-06-13T10:11:54+03:00Тетяна Болотоваyevhen.morkovin@nure.uaНаталія Постольнаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Сучасна освіта України, в тому числі і економічна освіта проходять інноваційний та дуже привабливий шлях змін. Ми знаємо, що існує багато сучасних навчальних технологій. Найчастіше у освітній діяльності використовуються інтерактивні, проектні, ігрові технології; технології кейсів (case-study), формування творчої особистості, проблемного навчання, формування критичного мислення; портфоліо [1].</p>2021-06-13T10:11:54+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/180TIME-MANAGEMENT TECHNIQUES FOR STUDYING ENGLISH2021-06-13T10:15:25+03:00Anna Martyniukyevhen.morkovin@nure.ua<p>Time-management is a modern field in modern management theory. It is based on a set of different techniques which help to plan, organize person`s professional activities, to use rationally and effectively work and leisure time. Moreover, the study of the time-management foundations has great prospects for improving knowledge in the field of education, because a properly formulated goal creates steps to achieve it. So this is a big step towards achieving the goal.</p>2021-06-13T10:15:25+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/181ІНТЕРНЕТ – ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ2021-06-13T10:19:50+03:00Павло Cохатюкyevhen.morkovin@nure.uaЕ. Ю. Железняковаyevhen.morkovin@nure.ua<p>Діджиталізація трансформує всі аспекти суспільства, а не лише робоче середовище, а з точки зору освітніх технологій трансформація відбувається із метою створити такі можливості, що забезпечують середовище постійного якісного викладання та навчання. Інтеграція технологій у процес навчання не є новою, але імплементація саме інноваційних технологій в освітній процес набагато прискорює темпи зростання ефективності формування професійної еліти, особливо це стосується Інтернету, ІКТ та цифрових технологій. Трансформаційний потенціал діджиталізації в освіті захоплюючий та представляє безліч можливостей та викликів, враховуючи нові тенденції та розробки цифрових технологій [1].</p>2021-06-13T10:19:49+03:00##submission.copyrightStatement##https://ojs.htek.com.ua/index.php/htek/article/view/182WORKFORCE DIVERSITY MANAGEMENT STRATEGIES IN THE HOTEL INDUSTRY IN CYPRUS2021-06-13T10:24:27+03:00Christakis Sourouklisyevhen.morkovin@nure.uaPanayiotis Hadjisymeouyevhen.morkovin@nure.ua<p>This paper aims to explore the types and the advantages of strategies for workforce diversity management employed by selected hotels in the Southern Cyprus. Evidence from the limited research into workforce diversity management in the hotel sectors in the USA, Canada and Europe indicates that hotel organizations have yet to harness the benefits of workforce diversity by employing appropriate management strategies. However, limited studies into this important area have so far been conducted. Although several researchers investigated the relationship between the various types of workforce diversity management strategies and organizational outcomes in a number of manufacturing and service sectors, the findings are context-specific and demonstrate numerous limitations that call for similar studies to be conducted in other sectors and countries. Studying strategies for managing workforce diversity in the hotel industry seems necessary given the rapidly increasing levels of workforce diversity within this sector. This is particularly true for the Cypriot hotel sector, which saw tremendous changes in its workforce composition after the recent accession to the European Union.</p>2021-06-13T10:24:27+03:00##submission.copyrightStatement##