ПРОБЛЕМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ КЛІЄНТІВ В УМОВАХ САМОІЗОЛЯЦІЇ І КРИЗИ
Аннотация
В даний час індустрія туризму і гостинності переживає складний період. Криза, яка викликана пандемією коронавірусной інфекції COVID-19, з кожним днем збільшує свій негативний вплив. За даними Всесвітньої туристичної організації UNWTO. В 2020 году туристична галузь втратила приблизно 1,3 трильйони доларів експортних надходжень [1]. Експерти вважають, що відновлення індустрії туризму буде повільним, оскільки нові варіанти COVID19 змушують уряди країн світу продовжувати використовувати заборони на поїздки, щоб зупинити поширення епідемії. Згідно з даними останнього звіту UNWTO, на початок лютого в світі з 217 напрямків було повністю закрито для міжнародного туризму 32% (69 країн), 18% напрямків (38 країн) закрили свої кордони мінімум на 40 тижнів.
Литература
https://www.unwto.org/statistics/
2. Tourism back to 1990 levels as arrivals fall by more than 70%. URL:
https://www.unwto.org/news/tourism-back-to-1990-levels-as-arrivals-fall-by-morethan-70/
3. Rick Ferguson, Kelly Hlavinka. The COLLOQUY loyalty marketing census:
Sizing up the US loyalty marketing industry. Journal of Consumer Marketing. URL:
https://www.researchgate.net/publication/235323045_The_COLLOQUY_loyalty_ma
rketing_census_Sizing_up_the_US_loyalty_marketing_industry.
4. Кляченко І. О., Зозульов О. В . Програми лояльності споживачів до
бренду. URL: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2012-20.pdf.
Переглядів: 61 Завантажень: 52