ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

  • О. Б. Андрющенко Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ

Аннотация

Сучасний стан розвитку цифрового суспільства в
Україні стає підставою освітніх реформ, що сприяє перевтіленню освіти на один з найбільших продуктивних секторів економіки. Такий кардинальний підхід до освіти забезпечує її інноваційний розвиток за рахунок оновлення
змісту освіти та організації навчально-виховного процесу

Литература

1. Національна доктрина розвитку освіти. Затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 року N 347/2002 Офіційний вісник України. 2002. №16. С. 11. URL: http://www.president.gov.ua/documents/151.html.
2. Ващенко Л. Пріоритетні напрями реалізації завдань інноваційної політики столичної освіти. Початкова школа, 2002. № 11. С. 4 – 8.
3. Дюндин В. Регіональні проблеми інноваційного розвитку освітніх установ. Економіст, 2006. № 8. C. 74 – 77.
4. Кремень В. Інноваційність і освіта. Позакласний час. 2009. № 11-12. C. 36-38.
5. Кремень В. Модернізація системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави. Освіта України, 2003. № 34. C. 2.

Переглядів: 37
Завантажень: 26
Опублікован
2020-04-18
Как цитировать
Раздел
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМИ МОДЕРНІЗАЦІЇВИЩОЇ ОСВІТИ І ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИКО
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/