ІМІДЖ ВИКЛАДАЧА ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЯК ЗАПОРУКА ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНОГО ФАХІВЦЯ

  • Тетяна Болотова ХТЕК КНТЕУ

Аннотация

Одним з головних елементів ефективного іміджу організації є позитивний імідж керівника та співробітників організації. Крім того, співробітник (викладач), який має бажання бути креативним, нести свою ідеологію та має свій стиль, використовуючи нові та прогресивні технології має можливість підготувати висококваліфікованого фахівця

Литература

1. Сухомлинський В.О. Вибрані твори : у 5т. Київ : Рад. школа, 1977. Т. 4. 637 с.
2. Болотова Т.М. Методи професійної адаптації молодого викладача ВНЗ. Тенденції розвитку сучасної вищої школи: проблеми провадження освітньої та науковоінноваційної діяльності: зб. матеріалів Всеукр. наук.- метод. Інтернет-конф., 16 тр. 2018 р. Харків: ХНАДУ, 2018. С. 164 – 166.
3. Абсалямова Я.В. Здібності як професійні якості викладача вищої школи. Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: зб. наук. праць. Київ: ІВЦ Держкомстату України, 2013. Вип. 6. С. 12 – 20.

Переглядів: 43
Завантажень: 28
Опублікован
2020-04-18
Как цитировать
Раздел
ВПЛИВ ПРОФЕСІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОКОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖ
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/