ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНСТРУКТ ГЛОБАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Аннотация
Глобальне навчання є продуктом глобалізаційних процесів, які бурхливо розвиваються, не зважаючи на те, що реалії сьогодення (світова пандемія на коронавірус, зокрема) вносять свої корективи у традиційне розуміння цього феномену. Сьогодні певним чином активізуються антиглобалізаційні настрої, але інтеграційний курс є визначеним і остаточним.
Литература
1. Selby David. Global Education as Transformative Education / Selby
David // ZEP, 23. 2000. P. 2-10.
2. Больнов О.Ф., Л.А. Ситниченко Зустріч. Київ: Либідь, 1996. С. 157-
170 (Першоджерела комунікативної філософії)
3. Crystal D. The Future of English / D. Crystal // Weltgesellschaft,
Weltverkehrsprache, Welkultur. Tuebingen: Staufenburg -Verl. 2000. P. 14-26
David // ZEP, 23. 2000. P. 2-10.
2. Больнов О.Ф., Л.А. Ситниченко Зустріч. Київ: Либідь, 1996. С. 157-
170 (Першоджерела комунікативної філософії)
3. Crystal D. The Future of English / D. Crystal // Weltgesellschaft,
Weltverkehrsprache, Welkultur. Tuebingen: Staufenburg -Verl. 2000. P. 14-26
Переглядів: 35 Завантажень: 27
Опублікован
2020-05-28
Как цитировать