МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ

  • І. В. Руденко ХТЕК КНТЕУ
  • Панайотіс Хаджисему професор менеджменту і кулінарного мистецтва, президент міжнародного бюро Кіпру, голова кулінарного інституту Кіпру

Аннотация

Імідж вважають одним з основних якісних параметрів ділової активності підприємств у зовнішньому економічному середовищі. Втрата його «може призвести до погіршення економіки підприємства і його банкрутства» [1, с. 71]. Тому для успішного функціонування торговельних підприємств на ринку сьогодення об’єктивною необхідністю стає розробка певних заходів з формування, підтримки й покращення їхнього іміджу. Саме постійна робота щодо вдосконалення іміджу підприємства є засобом досягнення його конкурентної переваги [2, с. 356]. Проте переважна частина підприємств використовує заходи з підвищення іміджу зазвичай відокремлено, а не комплексно. Ми ж вважаємо, що отримання максимального результату можливо
тільки завдяки застосуванню усіх ефективних підходів і засобів разом.

Литература

1. Ділова активність підприємства: сутність та методика аналізу : монографія / Н. Б. Кащена та ін. Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2016. 196 с.
2. Райко Д.В., Цейтлін Л.М., Дробаха Н.О. Розробка заходів інформаційноемоційного впливу на цільові групи щодо підвищення іміджу підприємства. Бизнес Информ. 2017. № 2. С. 355-364
3. Заруба В. Я., Шаша О. І. Управлінська концепція іміджбілдінгу. Бизнес Информ. 2011. № 1. С. 90-95.
4. Руденко І.В., Чернушек Н.Г. Вивчення мотивацій споживачів щодо придбання товарів. Матеріали за 7-а международна научна практична конференція, “Achievement of high school”, 2011. Том 4. Икономики. София. «Бял ГРАД-БГ», ООД 64. С. 23-26

Переглядів: 54
Завантажень: 44
Опублікован
2020-05-28
Как цитировать
ttps://revistacientifica.hospitalsantaizabel.org.br/slot-deposit-pulsa/