СТВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЗРГ –ОСНОВНИЙ ФАКТОР ЙОГО ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА
Аннотация
Вплив на споживача починається відразу при виборі ним закладу ресторанного господарства. На це в першу чергу впливаєконцепція і назва закладу. При розробці концепції необхідно мати чітке уявлення про склад майбу-тніх споживачів, асортиментну політику, рівень цін, осна-щеність підприємства обладнанням, інвентарем, посудом, меблями, витрати на організацію виробничо-торгівельного процесу і терміни окупності вкладених коштів, залучення кваліфікованих працівників.
Литература
1. Про інноваційну діяльність: Закон України від 4 ли-пня 2002 р. No 40-IV. Відомості Верховної Ради (ВВР), 2002. No36. С. 266.
2. Архіпов В.В., Русавська В.А. Організація обслуго-вування в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 342 с.
3. Кравчук Н.М., Корецька І.Л. Інноваційні ресторанні технології.К.: НУХТ, 2014. 114с.
2. Архіпов В.В., Русавська В.А. Організація обслуго-вування в закладах ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 342 с.
3. Кравчук Н.М., Корецька І.Л. Інноваційні ресторанні технології.К.: НУХТ, 2014. 114с.
Переглядів: 37 Завантажень: 41
Опублікован
2020-04-15
Как цитировать
Раздел
ФІЛОСОФІЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ГОСТИННОСТІ: ШЛЯХ ДО УСПІХУ